Consumenten die zich verbonden voelen tot een merk kopen vaker producten van datzelfde merk. Zij zullen als ambassadeur voor je merk functioneren en anderen overtuigen om ook jouw product te kopen. Het is daarom interessant om de kracht van je merk en communicatie uitingen te monitoren.
Brand tracker
Meet de kracht van je merk
De Senso Brand Tracker geeft de sterke en zwakke punten van je merk weer en laat zien of je merk groeit of juist minder krachtig wordt in de loop der tijd.
Merk attitude en relevantie
Sterke en zwakke punten
Bekendheid & positionering
Merk loyaliteit
Met positionering statements brengen we precies in kaart hoe consumenten jouw product ervaren en op welke manier de positionering anders is dan bij concurrerende producten. We tonen waar jouw product het verschil maakt (of kan gaan maken) en in hoeverre de positionering past bij het merk of bedrijf.
Campagne Effect Meting
Voor campagnes die de consument raken
Een campagne is vaak een flinke investering en het is dan ook belangrijk om te weten wat wel en wat niet werkt. Een campagne effect meting meet het effect van een campagne op de waardering van een product of merk. Daarvan kun je leren voor toekomstige campagnes.
Pre-test (0-meting) vóóraf
Evaluatie van de campagne zelf (optioneel)
Post-test (1-meting) achteraf
Communicatie & media uitingen
Aantrekkelijke campagnes opzetten
Ons online panel is klaar om alle communicatie elementen van jouw merk te beoordelen. Denk hierbij aan:
Promotie drukwerk
Video, audio, grafisch werk
Advertenties
Campagnes
Slogans, Logo’s
Websites, apps
Waarom Senso?
Het is niet altijd makkelijk om te begrijpen waarom producten wel of geen succes zijn. Met Senso kom je precies te weten hoe de doelgroep jouw product ervaart en kan je succes verklaren én voorspellen.